Motiveringarna lyder

Motiveringarna lyder;
(1:a är i från min kära syster
och den 2:a från min kära S!
Som lämnade ut mig extra med skåpet.. Hahaha!)
Du är modig du som vill höra sanningen ;)
För det första (och det som stämmer allra bäst) är hon en OTROLIG vän.
Författare.
Har förr plågat sig med fel män.
puss

Både Monica & du:
- vill ha städat och rent.
- alla saker har sin plats
- gör listor och bockar av
- kontrollfreak =)
- laga good mat
- ta hand om sina nära & kära
- vill vinna i alla spel
- har ett stökigt skåp, du i köket
hon i garderoben utanför toa
- är härliga och fina vänner!
Tack söta ni! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: MOSTER

hygglo Sandra att skriva mycket längre och gulligare än jag...

Fast jag håller med om allt du krev såklart =)

Kram på er bägge två

2010-08-28 @ 17:51:55
Postat av: mormor

Mmmm dom känner Dej väl allra käraste Lisa! En beskrivning av Vänner är annars att "De känner en väl - men älskar en ändå". Fast med Dej behövs ju inget "ändå". Man får det man ger stämmer bättre. Ger man kärlek får man kärlek. Enkelt. Puss!

2010-08-29 @ 13:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0