Inför dagis

Tänk, nu har förberedelserna böjat inför dagisstart..
På måndag börjar inskolning, och den ska vara i två veckor.
Huua! Men det ska nog gå gallant!
Ja, ni ser, gympadojjor, Blixten-stövlar, "ryggan", extra regnkläder..
   
 
Och så säljer de nu världens sötaste t-shirtar, där 10:- går direkt till Childhood, på Maxi.
Den var ett "måste" tycker jag!

Vi har de senaste dagarna fixat och trixat på O´s rum,
så det har nu blivit ett riktigt barn/bus/lek/mys-rum!
Vi har satt upp foton på flera av "våra närmsta barn", så nu är favoriten redan att stå och peka ut de barn vars namn vi säger. Och han har ofta nästan alla rätt. Bara ett par han blandar ihop! ;)  
   

  
♥ Gissa om mitt hjärta smälter varje kväll när denna synen möter mig!? ♥

I eftermiddag har vi varit på Leo´s lekland med moster M och I, och det var sååå härligt att ses igen! Och så mycket bus. I massor. Hopptorn, rutchkanor, kladdkaka, bollhav - 
allt som hör till. Och fantastiskt underbart var det! 
Om, OM jag får till det, lägger jag upp ett par video´s (??)
senare. Wish me luck!

 


Kommentarer
Postat av: Miss Purple - Personligt & BloggDesign

tycker att du verkar positiv :)

2010-08-10 @ 23:10:14
URL: http://misspurple.se
Postat av: mormor

Och ni har redan fixat de extra mattorna Du ville ha - skrattar gott - ja, naturligtvis! Inte vänta - det har jag heller aldrig kunnat när jag velat något riktigt mycket! Det blev jättefint! Och såklart kommer inskolningen att gå galant!

2010-08-11 @ 12:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0