Fuuk

Jag är faktiskt lite fuuk... :(
Ååå det är så tråkigt! Täppt, hostig och febrig. Blää!
Har jobbat idag, och ska jobba imorgon.
De sista dagarna har vi inhandlat lite garderobsuppdatering till O. Visst blir han cool?
   

Bjuder också på några bilder från veckan när O och V var på vagnspromenad!
Vilka killar, mitt hjärta är så stolt, varmt, rött, fyllt av kärlek när jag ser de här två!
   

Ja, nu är nedräkningen snart på 0. På måndag börjar dagis! Spännande!
♥ Undrar vad han kommer ha på "sin hylla".. ♥
(Om han ska ha en bild, eller ni vet ett djur eller så :) )

Och på tisdag ska vi "äntligen" till BVC igen, vi har ju inte varit där sedan O fyllde ett, så det är ju ett halvår sen, så "väg och mät" är superspännande!! Mindre spännande är ju att det är dags för mer vaccin..

Nu ska jag lägga mig ner på soffan, och jag tänker inte resa mig förrän jag ska ligga vidare och sova i vår allra skönaste säng! Den ropar redan!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh du måste maila över bilden på de glada pojkarna i sina vagnar till mej, vill ha! Hoppas du mår bättre imorron, krya på dej vännen!

2010-08-14 @ 22:36:17
Postat av: Jenna

Men eller hur, det blir sådär extra svalt och härligt ren känsla om man är nyduschad också :D



Ja idag är det den 15:e och inte händer det någonting här inte. Som vanligt några få rejäla förvärkar om dagarna men det är verkligen allt :( Känns som om hon aldrig vill ut.

2010-08-15 @ 10:19:10
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0