Dagis dag2

Oj så trötta vi är nu!! :)
Idag har jag och O varit på daigs, på inskolning. Vi kom dit han och jag, och han visade mig in, vart vi skulle. Sedan började han leka med en gång, och jag drog mig tillbaka. Sedan satt jag i ett annat rum, hela tiden, (och visste inte ens vad han gjorde - vilket kändes jättekonstigt!) O kom och "tittade till mig" två gånger, annars lekte han med dem andra. När jag kikade in en gång, stod han på en bänk med en annan kille, och en "fröken" och kikade ut, och bankade på rutan. :)
Sedan hade de fruk/sång-stund, och de fick till och med MIN gosse att sitta ner en stund på madrasserna. Och han satt och gungade/dansade när de sjöng sina sånger! :)
Men strax innan de var färdiga fick han lite spring i benen, men då var de nästa klara i alla fall!

SÅ jag tycker, en superbra timme!

Kommentarer
Postat av: MOSTER

duddig kille!! och mamma!!

2010-08-17 @ 11:55:07
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Duktig han är :) Har ni också två veckors inskolning?

2010-08-17 @ 13:48:51
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0