C kan!

Min kille han kan grejer han. Vips så har vi nu Telenor bredband i stället för Telia. Vips. Hoppas det blir bättre!

Imorgon är det min tur att köra inskolning igen, det ser jag fram emot! Idag hade gått lika bra som de andra dagarna. Han leker med både barnen och pedagogerna, och kommer bara ett par gånger till C för att visa något eller så. Hoppas det håller i sig. Ofta blir det ju ett bakslag eller två - innan det släpper. Och inte för att vara den, men det är ju bättre att det kommer under inskolningen än att det ska bli i början av den "riktiga" dagistiden. Men vi hoppas vi slipper bakslag alls! Jag tycker iaf det ska bli mysigt imorgon.

Efter det ska jag jobba till 19, så sedan är det bara välling och natta. Då är det mysigt att vi får lite tid under dagen. Fast det är klart. Nu ska han ju inte vara med mig under dagistiden.. Hum.
Får passa på att mysa extra, extra, EXTRA imorgonbitti istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0