Världens bästa kille

Jag försökte mobilblogga igen imorse, men nu fick jag inte upp någon bild. :(
Sååå nu har jag lagt in den i datorn, på det gamla viset, och här är den!
                         VÄRLDENS BÄSTA KILLE!  
                      
                              Sötaste killen i världen!

Idag när C gick till jobbet vaknade O, och när jag gick in förstod jag varför. Han är genom snorig igen stackars stackars pojk! Han höll igång hela förmiddagen, kom till och med till mig när jag skulle torka näsan. Men efter lunch, då blev det jobbigt. Det var sovdags, och visst somnade han av utmattning, men när han vaknade 45min senare, gick det inte och lägga honom ner, det blev helt täppt. Jag försökte somna honom sittandes i min famn, men inget funkade.
Vi gick upp och gjorde paj istället. Eftersom jag hade sagt till pappa att vi skulle föja med honom till farmor och laga mat, tänkte jag att det är taskigt att han kommer utan mat. Men efter lite fika, så följde vi ändå med över till ön. Farmor hade tidigare varit "dassig" som hon uttrycker det, men när vi kom blev hon mycket piggare! Vi åt paj med kycklig/spenat och fetaost. Och kaffe.
Där emellan var O så kallad Allan, åå som han busade! Som han tränade. Han gick fram och tillbaka, fram och tillbaka, vände och tillbaka! Tog emot applåderna med skratt och glada skrik! Älskade son!
Efter det tog energin slut. Helt slut.

Nu sover O, och jag har gluttat på Solsidan, fantastiskt kul med Ballerina/Singoalla! Min humor - på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0