Vår

1 april = VÅR!
1 maj = FörSOMMAR
1 juni = SOMMAR!

Så tänk er för, IDAG ÄR DET VÅR!! Underbara, underbara vår!
Och idag ska det packas och fixas, så varför sitter jag här?!
För det är så härligt att bara sitta och titta på min son. För han är det bästa som har hänt mig. För han är den mest perfekta i mina ögon. Jag kan aldrig se mig mätt. 
(Här fick jag nu avbryta. Sonen kom och när han vände sig om ser jag något som kommer upp och byxan och blöjan, som t-shirten ligger lite ovanpå. Det kom på min arm också. BLÄ. -men ändå ganska ironiskt..)

Nu ska jag packa hans grejer!

En sak som är ganska småkul, nu har han bara blöja på sig, och när han inte har byxor, så kryper han inte vanligt, utan kör men höger ben ut, så han inte har knäna i golvet... ;)


 

Kommentarer
Postat av: Moster

Visst är det uppfriskande när de perfekta underbara gullen väcker en ur gulligullbubblan med smäll!! hi hi hi

2010-04-01 @ 14:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0