Vänner

Innan mormor åkte idag så tog vi fram såpbubblorna en snabbis, men det blev bara en kort stund eftersom vi också skulle iväg till Hansa. Men det var kul så längde det varade!

                               Bubbla              Massa skoj med bubblor!

Vi hittade 5 t-shirts till O, det behöver han! Så nu är vi "bara" på jakt efter några lite tunnare, långärmade tröjor.  Och kors i taket, så hittade jag mig ett par byxor också!
Vi träffade S och V på Leo´s och då blev det förstås massor av bus! Som synes!

  Bollar         Mammas busunge!                                             
 
                                                        Bästa tok!          Bästa bästa V!    

När vi kom hem fixade jag O´s säng, fram med symaskinen och sydde på nya, och stärkte de snoddarna som var på spjälskyddet. Så nu är hans säng fin, och renbäddad!
Nu har vi precis ätit lite god mat, och söndagsgodispåsen är framme, och VÄNNER är på tv-n! Kan kvällen bli bättre!?!

Ska också läsa i min journal från BB, eftersom det stör mig att jag inte minns morgonen eller förmiddagen -när O kom. Hoppas jag blir lite klokare!
  

Kommentarer
Postat av: anna

fina bilder :)

2010-04-12 @ 01:22:34
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0