Stora saker!

Det händer flera stora saker denna dagen! :)
Nu har tillräckligt många TJATAT på mig, att O måste klippas... Och ja, idag blev det av. Och ja, det kändes i hjärtat. Satt och kollade på nätet innan vi skulle in till stan hur mycket frisörerna skulle ta för att klippa honom, mellan 250-350! Glöm det!! När vi sedan kom till Kvasten, så ligger det en litenliten frisör där som heter Tiger, jag gick förbi, och bara frågade jag hur mycket hon ville ha?
-Tja, det är ju så lite hår, 150 kanske?
-Ok, jag ska bara gå en runda (läs; måste gå och fundera om jag klarar av det här..).
Kom tillbaka tre minuter senare;
-Har du tid nu?
-Ja.
Sagt och gjort. Krokodiltårarna rann över kinderna på O. Det var så jag nästan själv vill börja. Men jag gjorde det inte! Tog bara lite "finputs", hon tog lite på luggen, lockarna på öronen och i nacken. Och så här fin blev han!

                Nyklippt!           Nyklippt!
Rosen
När min skatt kom hem, så stod det en röd ros på bordet,
med fyra bilder lutade mot vasen.
Planen var att det skulle stå en röd ros på bordet
med fyra bilder i en remsa, men jag fick idag 
lära mig att remsorna finns inte längre,
utan nu får man fyra likadana.
Jag blev väldigt konfunderad när den inte tog fler,
och ja, jag satt och väntade lite extra,
och busade upp O till sitt största leende.
Men då var det ju redan slut.. Bilderna
Och ja, jag kände mig dum... :D
Hahaha, jag skrattade till och med när vi kom ut,
och några tanter log extra åt oss.. :D
När min skatt kom hem, fick jag en jättefin lilja,
liljan är min absoluta favoritblomma, och det är
första gången jag fått en!

                                         Min vackra Lilja

Vi cyklade till lilla puben och fick super god mat! Jag åt Club Sandwich, och C husets hamburgare. O charmade servitriserna utan dess like. Han tyckte de skulle stanna och prata med honom varje gång de gick förbi, så det gjorde de i stort sett också :)  
    
                                         Jag och sonen   Pappa med sonen
                                  (Synd bara att vi glömde be dem ta en bild på mig och C!)

AjajajNär vi kom hem gick O lite på gården när C satte ner cyklarna,
vad hände då? Jo han blev lite väl närgången med asfalten..
Det var tråkigt!! Men det gick över när vi kom in i trappuppgången, 
                                  för där är det alltid bus och kul!

Nu ska jag myysa med Älskling, godispåsen och ishockeyn. Underbara han!

Kommentarer
Postat av: Tova

Jaa, det är absolut okej att länka :)



Skriva ned din förlossningsberättelse låter som en bra idé, spännande för andra att läsa och kul att ha "för sig själv" i framtiden :)

2010-04-22 @ 21:20:22
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0