Som jag brukar..

.. säga, att nu ska jag sitta och titta rakt fram. DET har jag gjort ikväll.
Idag har vi varit och firat min kära gamla farmor som fyller 89år på torsdag. Det är respekt!
Hela släkten var med, min faster och hennes man, mina två kusiner och 2 kusinbarn, pappa såklart, och moster M, C och I. Kusin T hade åkte lite tidigare till sin mamma. Jättekul att träffa alla, och firandet var lyckat!
C "fick" vara med till 16.30, sen fick han låna pappas bil (kors i taket ;) ) och åka och jobba på Stekhuset. Så min pappa körde hem mig och O, och då var han så trött att han inte visst vilken fot han skulle stå på. Men så piggnar han alltid till lite på väg upp, så vällingen slank ner, och sedan sov han så gott så! Jag har inte hört ett pip sen jag la ner honom! Och nu är snart C hemma igen. ♥

Sen O somnade har jag suttit här och bara tittat, inte på något. Bara rakt ut. Tänkte gå och lägga mig, men så vill jag ju känna att jag faktiskt KAN sitta och bara göra inget.. Blandat det där..

Nu kommer älsklingen, natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0