Öppna förskolan

Imorse när jag sminkade mig blev det märkligt tyst... Hum..

  Blöjor..   Blöjor..   Blöjor.. 
                                                        Kunde väl tro det var något på gång! :)

Dagen utflykt gick till öppna förskolan. Vi gick dit på förmiddagen och killen var så här cool i solskenet!

                       Uuu!                   Härliga vår!

O blev överväldigad av intryck när vi kom. Det var många barn, och många föräldrar, vilket resulterar i hög ljudnivå! Det droppade av lite folk till lunchtid, och strax efter kom M och V. Pojkarna lekte tillsammans med en annan pojk, S, som var 10,5månad. Kul att se dem leka med andra barn också. O och V stod och kollade ut genom fönstert och blev så glada när de fick syn på två hundar. Särskillt V, han pekade och pekade med sitt lilla finger! :)
Tröttis!
På väg hem skulle jag och O handla lite, eftersom vi hade bjudit in S, M och V
på grillat ikväll, och då gick det bara inte längre.
Jag sjöng och skojade men tillslut var detta synen i vagnen.. *Gullunge* 






När vi hade ätit busade vi alla på O´s rum, och de stora drack kaffe. S säger nu när O kan gå, vända och gå tillbaka, så kan jag nu kan säga att "O går", men jag tycker vi ska vänta ett par dagar med sådana uttalanden.. ♥Mamma hjärtat som är så stolt, över min älskade son, får sig också en kyss av att min lilla pojk har blivit så stor!♥

Nu börjar Grey´s!

Kommentarer
Postat av: Carl

Vilka bilder, underbara fina son

2010-04-07 @ 21:46:53
Postat av: Sandra

Oscar går, Oscar går, Oscar går! =) =) =)

2010-04-08 @ 14:07:20
Postat av: Lisa

Don´t rub it in my face!



Han är så duktig så! <3 Och nu ; vaken!

2010-04-08 @ 14:15:45
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0