Lördagskväll

Då var det lördagskväll igen, jag har precis lagt O, och nu sitter jag här i soffan igen. C jobbar. Det är ju bra att han får jobba extra, men jag SAKNAR honom, och våra myslördagskvällar! Det är inte kul och sitta själv hela kvällen.

O har varit lite gnällig med maten och kinkig idag, har tänkt på att han har varit lite varm också, men jag tyckte mig se en tand på G. Så detär väl kanske det. Det vet jag ju aldrig innan, det blir mer en AHA, förstår jag när de syns sen..

Idag har jag iaf provat min ny/gamla cykel som jag har fått av svärfar! Ååå den är så fin, och bra! Röd! Jag har aldrig haft en röd cykel! O verkade tycka att det funkade bra att åka också.. ;) Hoppas på bra väder imorgon så vi kan ta en längre cykeltur, och kanske en fikakorg?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0