Ivrig!

ÅÅ!! Syster skickade ett sms imorse och frågade bara sådär om vart vi vill bo, när vi skaffar hus. Jaha! Nu skulle jag börja tänka på hus igen.. Och gick ju då såklart in på hemnet.se -ÅÅ- så hittade jag såklart huset där.. HUR ska vi göra NU!?!
Jag har redan flyttat in, planerat husfärg, tapet, torktumlare.. JAG VILL FLYTTA NU!! Till mitt hus..
Just det, det var ju det, det ÄR inte mitt. Än. Blir knappast det heller. Ibland tycker jag inte om att jag tänder på alla cylindrar på en gång. *Besviken*

Idag har O tränat hårt, och visst ger träning färdighet! 23 steg! Plus att han har gått några steg, VÄNT SIG OM, gått tillbaka. Rest sig upp från golvet utan stöd och gått. Gått och sedan satt sig, utan duns.. :)
Snart, snart kan jag nog säg att han kan gå. *Duktiga duktiga pojk!*

Ikväll har vi varit hos världens bästa V, och jag kände verkligen hur jag har saknat honom under påsken! Godingen! Han och O busade runt på golvet, och så fick vi mumsig mat! Pojkarna åt med god aptit, fast O tyckte det var lite märkligt när han fick sitta på en "vanlig" stol mellan mig och C.
Vi drack kaffe och pratade strunt (också om huset.. Jäkla hus!), och O skrattade så han kiknade när S busade med honom, och V skattade åt dem! :)

Imorgon blir det öppna förskolan med V och hans pappa M, för denna veckan har S börjat jobba (på sitt NYA jobb, tjihu!). Otroligt märkligt för alla inblandade! (Men snäckan, du kommer göra ett kanonjobb!) :)

Nu ska jag nog titta lite till på huset...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för trevligt sällskap ikväll! Hoppas oscar somnade gott sen efter välling. Saknat honom massa nu, brukar ju ses titt som tätt annars! =)

Snart natta för mej, måste ju vara mitt allra piggaste imorron på mitt NYA jobb! Kramar

2010-04-06 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0