Förlossningen

Läste igår en tjejs förlossningsberättelse, och även om min skiljer sig i allt, mot hennes, så blev jag inspirerad att börja skriva min egen. Har tänkt göra det ganska länge, och under graviditeten så skrev jag i en bok som heter
♥Peanuts bok♥.
 
I den står det lite av varje, hur jag kände mig, i vilken vecka, vad S sa på BM-besöken, och sedan hur det var när jag var inlagd, så jag har lite hjälp på vägen, och det är nog tur, för en hel del är både bortglömt och kanske förträngt.. 

Tovas kanonberättelse hittar ni på hennes blogg; http://trasslet.se/
                                          

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja mysigt är det ju absolut :) Tänk vad man längtar tills man kan få hålla och känna på tösen, få se vem hon liknar på olika sätt och sådär. Aaaah måtte tiden gå fort.

Gick igår och funderade på hur sjukt tomt det kommer kännas när magen är borta sen dock :S

2010-04-23 @ 13:21:19
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0