♥ 3 år ♥

♥ Idag har jag och C tre års dag! Grattis till oss! :) ♥

Min älskade! Det har varit de tre bästa åren i mitt liv. Du ger mig allt jag behöver.
Mitt hjärta slå fortfarande dubbelslag när jag tänker på dig.
Tänk er att jag fick en man som är så otroligt omtänksam, ser alltid till mig och vår familjs bästa. Tänk att jag har en man som är så glad, kärleksfull och underbar. Att han får mig att skratta. Varje dag! Att han  gav mig vår son - den vackraste människa som gått i ett par skor.
Att mina ögon tåras av glädje när jag tänker på när vi förlovade oss i gondolen i Venedig!
Att jag längtar till den dagen, jag får kalla mig Din fru.

Jag älskar dig min skatt! Jag älskar vårt liv. Tack för att Du är DU! Puss

  Vår ettårsdag!  Nyförlovade!  Rimini -08  

    Den 21/2-09 blev du pappa!  Trygg i pappas händer

  Vår familj, sommar -09  Mina skatter på morfars 60årsdag!  Första
     
               C födelsedagsfirande!  På C´s bror´s bröllop, oktober -09  
Jag älskar Dig för den Du är, för det Du gör, och för det Du står för.
Jag tackar Dig för att vi är vi ihop, och för att Du är den bästa pappan
till O! Hela mitt hjärta är ditt.

    
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja verkligen supergrattis till Er båda! Ni är som gjorda för varanda! Och för Oscar såklart!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-04-21 @ 16:02:59
Postat av: Carl

Du skriver så vackra saker om mig att jag inte vet vad jag ska skriva här. Men mitt hjärta slår för ditt, hoppas dom slår i takt för evigt min älskade

2010-04-21 @ 20:52:16
Postat av: Tova

Tack så mycket... hihi, ja min förlossning kommer jag nog sent glömma ;) man är väldigt glad att allt gick så bra iaf!



Grattis till er förresten!! Åh, kom nyss på att det i år blir 3 år för mig och min sambo också. Tiden går fort när man har roligt ;)

2010-04-22 @ 15:05:15
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0