Tomten på köpstaden

Idag åkte vi över till Ölands köpstad där vi skulle träffa O´s farmor och farfar, kusin och TOMTEN! O är ju den han är.. Han tittade lite på tomtarna, skrattade lite, men mest intressant var den jättejättestora granen som var precis jämte.. Tittade lite till på tomtarna, så vi satte honom i knät och det var väl inga problem. Han fick lämna sin önskelista...

O träffade tomtarna, och fick sitta på julklapparna!              Jaha, och nu skulle jag sitta i en skäggig mans knä.. :)              Fin fin röd kula
Men när vi han hade varit hos tomten ett tag var ju inte det så kul längre så det fick det bli uppmuntring vid granen och de STORA STORA RÖDA KULORNA! Funderar febriiilt på vad vi ska skydda vår gran med när den ska upp....
Efter besöket på köpstaden hade vi lunch och vilopaus, innan kusinen och gammelfarmor kom till farmor och farfar, då blev det självklart fika, med farmors underbara pepparkaksmuffins med glasyr (idag även kallat "klägg"!) Fråga O om han gillade dem... Det var mmm med stora M!!

Och ikväll har jag varit på julfest med jobbet, vi träffades på Skansken i Färjestaden så det passade bra! Jättetrevligt har jag haft, så kul och träffa de andra igen, och märkligt måste jag säg! Det är så långt borta i min värld nu.. Det är liksom bara min familj i huvudet på mig nu, så det var riktigt skoj!

Nu; sovdags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0