Sovit på 2 sits-soffa..

Stackars lillemann var så febrig och täppt i natt att jag fick gå in och sova hos honom..  Vaknade av nysningar och hosta som bara blev skrik och gråt till slut.. :(
Men när jag la mig i lilla soffan som står inne hos honom, med honom på bröstet, nästan sittandes kunde han somna om efter en 40 min... Det var lååånga 40 minuter..
La honom sen i sin säng och han vaknade till, så sen fick jag stå böjd över sängen tills han somnade om.
Märkte att han var orolig så jag har legat inne hos honom mellan 01-06.. Fick upp en 6-8 gånger, men lyckades iaf ha kvar honom i sängen. Men vid 06 la vi oss i vår säng i stället, då skulle ju C upp snart ändå...
DÅ var det skönt och rätta på ryggen! Sen har han snurrat i sängen till 7.30 ungefär.

MEN NU! Kryper han runt här, snorar lite överallt MEN VERKAR NÄST INTILL FEBERFRI!!! Och vad gör du en natt på en 2 sits-soffa??!!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0