Söndagskväll

Hemkomna från ishockeyn i Nybro, nästan hela familjen var med! Jag, C och O, så var min pappa, min syster M och hennes dotter I (som kom en månad efter O) också med. Och självklart blir det extra kul med vinst!

Tidigare idag var vi och fikade med tjejkompisen och hennes familj som jag skrev innan. Bästa tjejkompisen heter S, och vi har känt varandra sedan "dagmammetiden" (waaay back!). Hon och hennes sambo M fick sin son V, 3 dagar efter att vi fick O.
Jag måste ju reda upp det här för det kommer säkert skrivas om dem. Vi ses ju i princip varje dag...

Nu ligger O i sängen och pratar sig själv till sömns *hoppas jag*, så ska jag försöka lära mig detta.. Har försökt ladda upp ett par bilder.. Men jag är ju ingen "hacker" direkt.. :D
Ska be om lite proffs hjälp från älsklingen brevid!


Kommentarer
Postat av: Milla

Första gången jag någonsin läser en blogg =)Nu är oskulden borta -där också.. Kommer självklart följa Er varddag, och delta i den! Puss och Kram

2009-11-16 @ 10:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0