O & V = BÄSTISAR

Idag har vi varit på "shopping"!! Tillsammans med S o V åkte vi buss till Hansa City. V har inte gillat när jag har haft håret "nere" innan, men nu när det är nyklippt och färgat gick det bra, så han gillar nog min nya frisyr! :D

Det första vi gjorde var att köpa en julklapp till min kära pappa - nyfiken i en struuut!! OM han nu någonsin skulle hitta in i bloggen vet jag att han blir suuupernyfiken, fast han ska låtsas som att han inte är det...

(Nu "kröp" O till mig och räckte upp armarna... Åh mitt gull!♥)

Efter JULKLAPPSINKÖPET gick vi till "modehuset", kikade lite innan var det dags för lunch. Pojkarna först såklart, och sen vi.. Pojkarna jobbade hårt på att plocka upp majskorn och stoppa in själva i munnen - tror inte ett enda kom dit det skulle.. Efter maten kikade vi lite till, hittade en super fin mörkgrå kjol, som var lite tjockare, men den fanns såklart inte i min storlek- lika bra det, för jag skulle ju inte köpa en kjol idag.. :) Typiskt!
Så skulle vi inom affären där S skulle handla lite. Vår första julklapp till O köpte jag, ett diadem coh 2 reflexer. Vi talar om shopping på högsta nivå!
Det blev mellisdags där innan vi skulle hem, och som vi skrattade åt pojkarna. De satt jämte varandra och åt banan (som vi försökte mosa m plastgaffel.. gick sådär.. :D), och så började V prata m O, och O sken som solen, han blev så glad, och pratade sitt allra finaste tillbaka utan de väldigt höga ljuden som brukar komma när han blir allderles till sig. De satt och tittade på varandra, viftade med sina skedar, och pratade lite och hade superkul! *GULLUNGAR*
Vi sa det, S och jag, det var ju inte länge sedan de inte ens la märke till varandra.. Nu har de ögonkontakt och den ena pratar och tystnar och den andra "svarar"- det är så häftigt!! Det går SÅÅÅ fort!

(Nu ligger han under bordet -tur att vi har börjat barnsäkra iaf!)

Ikväll jobbar C extra.. Det blir låång dag för honom stackaren! Och så ska han jobba kväll fredag och lördag också. *Min älskling - vi saknar dig!*
Nu är det dags för kvällsmat här! Det tycker både jag, O och Catasita, hon är på mig som bara den... *Knäppkatt*  

Ps. Ska försöka lägga upp video sen, O kröp sitt allra finaste till sin gåstol imorse!


Kommentarer
Postat av: S

Visst var de söta idag våra gullungar när de satt och "småpratade", bra jobbat för att bara vara 3 månader =) KRAM

2009-11-19 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0