Mysdag!

Idag vaknade jag av en sjungandes son i sitt rum 7.30. Det får räknas som en bra natt!
Vi har haft en jättelugn och skön dag, med massa bus här hemma på mattan.. Han har en lista på vilken ordning han kryper helst till;
* gåstolen
* fisken Fisken
* skallran (mammas gamla)
(fast det beror liite på hur långt det är till de olika sakerna)

Idag har ljuden *pling-pling* och *tut-tut* varit hysteriska! Skrattat som en tok!
Vi gick och handlade med S o V på eftermiddagen, och så kom C och mötte oss efter jobbet. Han och O sågs ju inte igår. O såg honom och blev jätteglad, sååå glad att han började gråta!
♥Han hade saknat sin pappa! ♥Och pappan sin pojke!♥

Ikväll har vi besök av M, C's gamla kompis. Han smälte också när O firar av sina leenden, och skrattar åt honom.. Men vem gör inte det? Min pojk har ju stans bredaste leende!!

Och så tvättar vi ikväll, inte lätt när vi har en 9 månaders, och ska slåss om tvätttid med 40 andra! Men det går ganska bra, och vi har en gammal tvättmaskin här uppe - in case of emergency-

Moster M ringde innan och frågade om O ville följa med till Leo's lekland imorgon, jag hoppas vi kan det en sväng, skulle vara kul och se hur det är där, men vi ska ner till stan också, och gå inom tatueraren.... *Nervös*
Jag VET ju att han inte gör den imorgon eller så, men att bara få en tid... Ooaa, då är det närmre än det varit förut!   :D
Och då blir det kanske kanske (men bara kanske) en kaffe med S o V, killarna är världsvana på café-erna i stan..
 Gullungarna på café, båda tycker det är kul, och charmar ALLA som går förbi! Såklart!                                     
Och så hoppas vi att min pappa kommer på besök en sväng imorgon, det brukar vara stående på fredags eftermiddagen, innan han ska över till Öland och min farmor, blir det lite kaffe och bus med barnbarn här!
IMORGON ÄR DET FREEEDAGSMYYYYS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0