Lilleman sover..

Det är så mysigt att ibland "ta kvällen". Oftast tar C den så de får lite mys tillsammans, men HELA dagen idag har varit en kanondag. Han är så snäll och go min son!
Flera gånger har jag tänkt; *tänk att han är min!* Känslan är så obeskrivlig!

Lite småkul att de som är och äter hos C ikväll är de från förlossningsAVD och där känner vi ju en del ifrån sen jag låg inlagd. Så jag får se om C fick tid och prata med de som var med OP, kul och höra sen!

O blev helt tokig när pyjamasen skulle på idag också, både jag o han skrattade så vi nästan kiknade! Jag sa;
-BUUUÖÖÖ

Han tyckte det var så jäkla roligt, jag tänkte på den lilla bebisen som åkte jorden runt på mailen som skrattade så åt sin pappa som lät "pling" som micron! 
Och igen tänkte jag; JAG är hans mamma!
Jag menar jag har ju en mamma, min mamma. Men jag är HANS♥! *hans Stolta stolta mamma!*
*Något trött o flummig nu.. Men ja, ni fattar.. :D*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0