Leo´s lekland!

Ojojoj! VILKEN DAG!
Så här såg det ut hos oss INNAN 09.00 idag;
O behandlar inte alltid mina


Innan elva var vi på leklandet! Det var jag och O, S och bästisen V, moster M med kusin I, hennes storebror T och deras kusin J. Det är många att hålla reda på nu!
               Och vilket lekland, kanonfint! Det blir nog nya stället att byta av med. Kul för de allra minsta också, det fanns en liten avd för de mindre barnen, och det räckte ju, massor av färger, gigantiska duplo-lego, mjuka mattor att leka på, och andra barn att titta på!
O var ju redan så trött så han höll på att stupa när vi kom dit (han slog precis ihop ögonen när jag skulle klä av honom), ändå var han vaken över en timme när vi kom dit, det var så mycket att titta på! Sen däckade han efter lunch i vagnen..

O                  V gillar att
T o J såg vi inte så mycket till, de kom och drack lite saft, och slängde i sig en glass :D Men det är ju så det ska vara! De lekte och härjade!

Efter det skulle jag handla lite, och tog jag det mindre bra beslutet att FÖRST gå och köpa en sån här superlång, vit, "listmojäng" som vi ska stoppa i högtalarsladden i (eftersom O tycker det är jättekul att krypa under bordet och pilla på den), men det är superdumt och svårt att gå med den inne på maxi med barnvagn och handla en fredageftermiddag!!!! Jag var väldigt nära flera gånger att vifta till med den på mindre uppskattade ställen. Men som det mesta gör en fredageftermiddag, med 2 trötta men glada småbarnsmammor, blev det istället mycket skratt och fnitter!

När vi kom hem, så kom min pappa och O's papppa, och fikadags! C jobbar ju ikväll ikväll också.. *Tomt här hemma* Så jag och O följde med pappa till min farmor. Hon blir alltid piggare när vi kommer, och särskillt när hon och O busar! Fixade till lite mat, och pratade lite strunt ett tag.
Åkte hem lagom till IDOL, och jag måste säg;
-Kalle är duktig!! 
Lilleman sover, och jag har Ocean's eleven på i bakgrunden. Ska försöka hålla mig vaken till Älskling kommer hem, men vet i katten om det går.. Jag är nog lika trött som O var i förmiddags..

Igår hade jag rekord på besök på sidan, jag blir så nyfiken på vilka som kollar bara.. :)
Ni får JÄTTEJÄTTEGÄRNA lämna en kommentar när ni är inne, jag blir SÅÅÅ glad ska ni veta!!
Hoppas ni har det bra, det har jag! Som min kompis J skrev, --"det är kul att läsa om lyckliga människor" ----
är det något jag är så är det just LYCKLIG!♥

Nu är klockan 21.59, en minut till köket stänger och det "bara" är städning kvar innan C kommer hem!
Imorgon kommer mormor!

 


Kommentarer
Postat av: Karen

För att nyss börjat tycker jag det ser jätte fint ut. Är nybörjare med och har inte kommit lika långt som du. Vissa saker förstår jag mig inte på men försöker.



Karen

2009-11-21 @ 10:24:29
URL: http://karenz.blogg.se/
Postat av: Pelle A

Kul att du börjat att blogga! Roligt att man kan hålla sig uppdaterad vad som händer däruppe, när man inte träffas så ofta.



Hälsa C & O



Kram

2009-11-22 @ 10:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0