Jag, mamma!

Hej!
Jag heter Lisa, är 28år, och jag är sambo med världens underbaraste C.
I februari i år, hände det klart bästa som har hänt mig. Min son, lilla O ♥ kom till världen!  

Vi tre, bor tillsammans, i Kalmar, med vår härliga och mycket egna katten Catasita...

Det här med och blogga har jag aldrig gjort, men att skriva har jag alltid gillat. Sen om ni vill läsa och kanske har en kommentar över ibland, blir det ju bara så mycket roligare!

Jag hade en väldig tur, då jag, min syster och min allra bästa kompis var gravida samtidigt, faktiskt oplanerat! Så mellan min lilla O, och min kompis son skiljer det 3 dagar, och till O´s kusin, den sötaste flickan i småland är det en månad!
Vi 3 med barn, ses ju en hel del.. Så, om någon kommer att läsa i denna bloggen, blir det nog mest vardagslivshändelser som jag skriver om, och DÄR spelar dessa underbara männskor stor roll!

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0