Imorgon är det fredagsmyys!

Nu är det snart vällingdags här.. Lillemann kör järnet i gåstolen, sista energin ska ut! Han har knappt använt den sista veckan, han tar ju sig fram ändå! :)
Nyss när vi satt på mattan så höll han i mina händer och reste sig upp. Bara så där! Så ställde jag honom mot soffan, så stod han där.. Då såg han min mobil och gick två steg åt sidan, men han kunde inte nå den (strängt neej!), så jag skrammlade med skallran som brukar vara så poppis. Men nehe, inte när mobilen ligger så nära.. 

Idag sov min älskling 10 min från 7.30-15.30.. Då var både han och jag heelt slut! C jobbar extra ikväll igen både bra och dåligt tycker vi båda. Självklart är lönen välkommen men det är tiden borta från oss som är jobbig för alla tre. 
*VÄLLING*VÄLLING*VÄLLING*VÄLLING*VÄLLING*VÄLLING* - Nu ligger han och pratar m sig själv..
Jag hade världens plan idag... Jag skulle köpa en rimmad sinka och fixa den imorgon. Överraska C och min pappa med en varsin macka m julskinka imorgon till kaffet. Ååå vad de skulle bli glada!! MEN FANNS DET NÅGON RIMMAD SKINKA UNDER 3,5KG PÅ HELA GIRAFFEN??? Jag blev såå besviken! Maxi hade bara jätteskinkor, coop och lidl hade inte något alls. DÅLIGT!! Fortfarande besviken faktiskt.

Nu tycker jag att lillemann kan kan somna så jag kan duscha och sedan nanna kudde jag med.. Ögonen går i kors!  Längtar till imorgon! Då ska vi ha fredagsmys med idol och hemmagjord pizza!

Kommentarer
Postat av: Carl

Längtar efter det där "Fredagsmys" låter väldigt bra tycker jag.

2009-11-26 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0