Idag KINAlunch!

Idag har vi dragit runt på stan.. Inhandlade julpapper och snöre, sånt som kommer att behövas framöver... :) Lunchen blev på favvokinan, pojkarna år först och sedan vi.
O tyckte att vi åt sakta så han vilade lite på bordet.. :)
         Busig pojk!             O busar... Vilade lite på bordet            V blev busig efter lunch

Det är en servitör på kinan som får mig att undra lite, och lyckas alltid göra mig generad.. (Nää vi är inte där så ofta, och jag FÖRSTÅR INTE hur eller varför han känner igen mig) När jag hämtade mat (buffé) kom han bakom mig så jag inte såg honom och sa; MEN kan du flyttad dig så jag kan fylla på med mat?? Och så fortsatte han och prata... Sen när vi hade ätit klart kom han och hämtade tallrikarna, så efter ett tag sa jag;
- Ursäkta, kan vi få två koppar kaffe?
Då tittar han på gästen jämte oss, som precis reser sig upp och ska gå, och säger;
- Hör du, hon vill ha kaffe. Hon vill ha ditt kaffe!
Mannen tittar ju på mig VÄLDIGT frågande, och jag stammar nneejj.. Och börjar flina. Då säger han;
- NEHÄ menade du att JAG skulle hämta kaffe???
- Eh ja.
- Jaha, okej!
Sen kom han med två koppar kaffe, och skrattade som f*n. Jag och S börjar skratta, och jag kände mig lagom tomatig i ansiktet. Kul! Betala för lunchen fick vi också göra! :)

Nu är det myyys  med C och grey´s som gäller!!  

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

vad är de med dig å kinamannen..=)

2009-11-26 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0