Glömde ju...

att till och börja med när vi KOM till fiket så satte jag fram två barnstolar vid vårt bord. Och så tog jag upp O och S tog upp V, och skulle ställa undan vagnen så vi inte var i vägen. Det är ett litet fik, och vi står mitt i lokalen. Då går en från personalen fram, tränger sig förbi S och börjar torka av barnstolarna. "OJ! tänker vi, det var service", (det brukar inte vara något mer än vad som behövs på detta stället, men de har gott kaffe...)
Vi står där och ska gå fram och sätta ner barnen, då sätter hon ihop stolarna och ska BÄRA IVÄG MED DEM! Och vi bara tittar på henne. Då säger en kund;
-MEN G! De satte ju precis fram stolarna! De ska ju använda dem! Då svarar hon;
-Men det kunde ju inte jag veta. (Vi står 1 meter ifrån henne.) 
Sen sätter hon bara stolarna där. PÅ VARANDRA!! Mitt på golvet.
Och då säger kunden;
-MEN du får ju sätta ut dem! 
Då gör hon det och så säger hon;
- SÅÅ VAARSÅGOOOODA!!!

OH MYY GOOOD!!! : Ni förstår vilken fikastund..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh my god!! jag skrattade jättemycket!!

2009-11-25 @ 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0