Full fart...

Då är det kvällen igen! O ska snart får pyjamas och nattavälling. Allra allra oftast tar C kvällsrutinen, det tycker både han och O om. Det är så mysigt att bara sitta och titta på dem när han ger nattavälling och de bara myser!    O blev allderles superbusig idag när pyjamasen kom på..                                           
Nu sitter han i C knä och tittar på Catasita, de är bästa vänner ifrån O's sida.. :) Hon tycker "OK, men inte för nära!"

Idag har det varit full rulle! Vid 9.35 skulle vi med bussen, för att byta buss och åka till Nybro och hälsa på min kusin som är på besök hos sina föräldrar med sina 2 barn. Så otroligt söta och snälla barn, tvillingar snart 3år. Och så var ju min syster och O's kusin I också med (SOM STÄLLDE SIG UPP MOT EN STOL IDAG - DUKTIGA DUKTIGA TJEJ!!). Han var vaken 3,5 timme i ett svep, med mycket bus och stim, så när tåget rullade in för hemfärd somnade han så gott i vagnen, och vaknade inte förrän mellis stod på fikabordet med S o V!

Ååå vad han tränar på att krypa här nu, han kryper efter gåstolen och KÄMPAR verkligen! Och så är han ju så trött...
Vi  "tränar" på *hej-hej* och *vinka*, det tycker han är kul. Och om jag säger;
-O, kan du säga mamma?
Då får jag ett stort garv tillbaka! :D

Idag blir det en tidig kväll!

Nu är det nattadags!
Mina älsklingar!                Har man två tänder så ska de borstas!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0