Foton

Jag har alltid tyckt att det är kul med bilder, sätter in i album, skriver till dem. Jag gav tom min pappa i födelsedagspresen en gång att sätta in hans bilder och skriva till dem. Det var liiite mer än beräknat.. Närstan 1200 bilder, men jag gjorde det!
Sååå nu när O är här, blir det RÄTT mycket foton. :)
När jag träffade min kärlek hade (eller han har den fortfarande kvar!) han en superfin kamera, en så fin och stor att jag skulle inte våga eller få ner den i skötväskan. Så när jag väntade O, köpte vi mig en ny egen liten kamera! Och jag tar MÅNGA bilder! :) Men det är ju lätt när mitt (mest använda) objekt är så fantastisk.. Såå här kommer några fina bilder som jag är nöjd med!

                  Bästa och äldsta leksaken!             Mätt o go!            



    Fikapaus..                        V på bushumör

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mycket fina bilder! =)=)=)

2009-11-28 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0