Det är såå mycket..

..roliga saker på G!!

Men vi tar det från början..

Igår satt jag och pratade med min killkompis M på msn. Vi har känt varandra sen vi bodde i Oslo samtidigt, och har hållt kontakten sedan dess. Han och hans tjej E ska komma till Kalmar till nyår. Det ska bli så kul att träffa dem! Jag har aldrig träffat E innan, och M har jag inte träffat på 3,5ÅR!! Ska bli såå skoj!!!

Våra grannar hade fest igår, tror det var studentfest, vilket det har varit mycket av sen de flyttade in. Vid 22.45 bad jag dem sänka lite iaf för det dunkade som fasen hos hos. 
-Ooj förlåt, självklart! Och det gjorde dem. 00.00 hade de glömt det, och började spela högre igen, men då hade vi lagt oss. Så jag orkade inte gå upp. De spelade så högt att jag inte ens kunde somna. Och då hade jag ändå vardagsrummet mellan. Ligger och vänder och vrider, slumrar lite. Tänker att nu slutar de säkert snart. 02.30 går jag in igen...
-NI MÅSTE SÄNKA NU!!! BÅDE MUSIKEN OCH ER SJÄLVA!!!
-Ok, svarar en liten tjej och sänker musiken. Men DE är ju så jäkla högljudda.  
03.30 blir det något bråk sen blir det ÄNTLIGEN TYST.

07.30 går jag upp för att vi ska åka och handla, och åka till Öland med frukost och ska räfsa farmors tomt.. *Trött*
*RÄFSAR*RÄFSAR*RÄFSAR*RÄFSAR*FOTAR*RÄFSAR*RÄFSAR*RÄFSAR*RÄFSAR*RÄFSAR*
              Åker i bland löven!                        Buskusiner bland löven
Vi var duktiga hela gänget, det var otroligt mycket, många och blöta löv! Och nu ikväll som tack för hjälpen, bjöd pappa oss, min syster m familj, vår farmor, och vår faster med man på Larmgatan. Där har vi ätit suuupergott, jag åt Djävulsstek och fick jättegott vin till maten. Sen har vi promenerat hem, och fått supernyheter från hemstaden K-hamn! Ååå så kul!!

Nu blir det natt här. Imorgon är det ny dag, med massor att göra! :)
  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en mysig dag trots lite sömn! Visst är det härliga nyheter, såå glad! =) KRAMAR

2009-11-28 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0