Listan

jag har så mycket att berätta, men det är lite mycket just nu.
★hur stolt jag är över Oscar som fick så mycket beröm på "kvartsamtalet".
★att Emma mår mycket bättre och hostar bara enstaka gånger på natten.
★att jag har bakat mina första mjölkfria bullar.
★att jag ska åka en överdagentrip till Karlshamn imorgon.
★att vi har grejat på Oscars rum, och de två sista nätterna i NYA stora sängen har han sovit HELA natten i sin säng.
★hur natten på i Grekland med sjukhusbesöket egentligen var.
Tex.

Kommentarer
Postat av: motte ♥♥♥

Dieing to know ♥

2013-10-23 @ 11:40:23
Postat av: mamma

Har all tid i världen att vänta känns det som just nu, men nyfikenheten!!! Var ska jag göra av DEN tro ?
♥♥♥♥

2013-10-25 @ 05:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0