Morgonkaffe är guld i mun!

Jag dricker alltid morgonkaffe. Huuur kan det alltid smaka lite bättre på helgen?!  Jag älskar morgonkaffe.
Det är det bästa kaffet!
 
Nu sitter lillan i babysittern, och kämpar för att sätta sig upp :) Oscar bygger lite, och kollar på Hiiawhata (som nu heter något helt annat, typ jaakari???), Calle susar sött.
Igår hade vi besök av Elin och Johan, och det var en supermysig kväll med massor av skratt! Och god mat, och gott vin :) Och idag är det lördag som var Oscars första mening idag. Han vill köpa hajar. (Godishajar på Tokiga Ture) Så en sväng till stan är ett måste idag - det gör mig inte jättejättemycket :P
Nähe, fylla på kaffekoppen och fixa lite frukost tror jag bestämt det var dags för! Trevlig lördag people!
 
 

Kommentarer
Postat av: motte

Härligt <3

2013-01-26 @ 09:39:29
Postat av: mormor

Härliga Härliga LÖÖÖRDAG!!!

2013-01-26 @ 12:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0