Hade ett ryck.

Idag när Oscar klädde på sig utbrister han,
-när jag har klätt på mig och spelat fåglarna, är det DÅ vi ska till Vilmer!?
-Lilla hjärtat, vi ska inte till Vilmer idag.
-Men sen då?!
-Nej, inte idag.
-ÅÅh, jag saknar Vilmer, vi skulle busa jättemycket!!
 
Det konstiga är att igår fick jag för mig att vi skulle tagit en dagstrip idag, men så blev vi bortbjudna i eftermiddag.
 
Söndagströttheten är ofantlig. Känner mig trött, och less på Emmas mage. Stackars henne, har bara en glad mamma när hon levererar. Sista rycket av hormonerna kanske. Hoppas det i alla fall.
Har ju ingen erfarenhet av spiral tidigare heller, så är ju inte helt på det klara hur det "ska" vara.
 
Lillan vilar sig, Oscar spelar på plattan, Calle kollar tv. En softisförmiddag helt enkelt.
 
 

Kommentarer
Postat av: motte

Han kanske hade drömt det...? Isabella har väldigt tydliga drömmar ibland...!?
Det är ju en jättejobbig stress och press med bajs-leveransen.
Hoppas ni får trevligt i eftermiddag <3
Puss

2013-01-27 @ 14:31:44
Postat av: mormor

Tycker det är så synd om er allihop, för den här himla bajsstressen. Tycker GOTT ni kan slippa det nu. Å så hoppas jag att spiralen ska funka bra, den gör ju faktiskt det för många. :).

Längtar MEGA till vi ses! <3 <3 <3

2013-01-27 @ 15:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0