4 år sedan

För fyra år sedan blev mitt liv så mycket bättre.
Så mycket bättre än jag någonsin kunde hoppats.  De fyra bästa åren i mitt liv! ♥♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att få följa dig, att känna dig - är jag tacksam för.
Du får mig att känna mig hel.
Varje dag längtar jag -
att höra dig skratta ♥
att lyssna på var dina nästa kloka ord är ♥
att se dig hitta på dina bus ♥
när du får lillasyster att skratta så hon kiknar ♥
Jag får höra hur duktig du är på dagis,
hur omtyckt du är bland dina kompisar ♥
Jag är så stolt över dig, att mina ord inte räcker till ♥
Du är omtänksam, busig och rolig
- du gör mitt liv så underbart!
Dina klipska komentarer får mig att skratta,
dina varma kramar får mig att smälta.
Dina hyss får mig att tro att en dag blir jag tokig,
för att i nästa stund inse att du fyller mina lungor med luft.
Jag älskar dig, min son.
Mer än ord kan uttrycka.
Så jag säger, samma ord som jag säger varje kväll, när jag viskar i ditt öra.
Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka, varje dag, varje minut. Alltid. Alltid.
Tack för att du är Du. Och grattis på fyra årsdagen, min skatt ♥

Kommentarer
Postat av: Motte <3

You ruin my makeup!!!
<3 <3 <3 <3 <3 <3

2013-02-21 @ 08:30:56
Postat av: Sandra

Min med! Bara och sminka om! ❤

2013-02-21 @ 09:09:29
Postat av: mormor

Å min mascara hamnade på halsen!!!
<3<3<3 Älskade Älskade <3 <3 <3
Hurraaaaa!!!! för 4-åringen, UNDERBARA Oscar IDAG!!!

2013-02-21 @ 13:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0