Magknip & Ruzzle

Japp där har ni kvällens sena övningar på Norra vägen :P
Emma har haft en tuff kväll. Det gör så ont i hjärtat.
På ett sätt känns det skönt att knappt någon har upplevt hennes mest magonda. När det skär i hjärtat och jag är så hjälplös att tårarna rinner. Det är skönt av den anledningen av att ingen har sett MIG så fruktansvärt liten. När jag inte ens kan hjälpa min egen underbaraste dotter, att inte ha ont.
På ett annat sätt önskar jag att ALLA fick se hur jobbigt det är. För som det är nu, tittar alla på mig med stora, frågande ögon lite mer "hon? ont i magen?" "hur jobbigt kan det vara" -typ. Och det, är också väldigt jobbigt.
Det är bara en, EN till som vet hur det är. Och jag är tacksam in i hjärtat för honom. ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Åh!!!
Allra Käraste ni!!!
Det gör mej så ONT om er allihop!!
<3<3<3<3

2012-09-30 @ 22:52:59
Postat av: motte <3

Är alldeles helt supersäker på att det gör SÅ mycket ondare i mammahjärtat än i magen... Men va fan hjälper det när ens lilla oskyldiga dotter har ont som hon inte har en chans att ha förtjänat.? Dumt är det med magont. Där skulle Gud tänka till...?!!

2012-09-30 @ 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0