Kämpar!

ÅÅ som hon kämpar min lilla skatt.
Efter maten idag skulle vi till Hanemåla, för att hämta den fina tavlan.
Innan maten började knipet.
Jag sa till Calle att jag har sån huvudvärk och ont i magen att jag orkar inte köra.
Emma kunde inte sluta krampa i magen. Hon skrek som om vi slog henne.
Calle och Oscar körde och jag och Emma skulle stanna hemma,
"få henne och bajsa" och sedan vila oss.
Det var inte så det var.
Hon skrek på ett sett jag aldrig hört.
Hon slutade inte.
Inte på något sätt.
Tillslut grät jag.
I 1½ timme skrek hon så rösten skar sig.
 
ANNARS har vi haft en bra dag idag. Hon har varit lugn och nöjd. Men nu behöver det komma något.
Vi var och lämnade storebror på hans "nya" dagis. Det är tillfälligt, medan de äntligen gör i ordning golvet inne på hans avdelning, som har varit uppbrutet sedan i sommras.
Oj så spänd han var! Och så glad han blev när hans kompisar var där!
Efter det körde jag och Emma ut till jobbet för att hälsa på. Mitt i ombyggnaden :)
Tog lite bilder till facebooksidan.
 
Efter att vi hämtade Oscar igen, hade vi sällskap med Sebastian en bit, och det är ju spklart superpoppis! Som de springer, hoppar, brottas, klättra ja - you name it :P
 
Tänkte bjussa på några bilder :)
    
 
 
    
♥ Mina underbara barn ♥
och trädet som allra först skvallrar om höst på vägen till Lindsdal.
Detta trädet ändrar alltid färg först, och nu har det redan tappat stora dela löv!
2/10 hösten är här!
 
 

Kommentarer
Postat av: motte <3

Fy vad ledsen man blir att ni har det så slitigt i mellanåt....:'(
Önskar man kunde göra något för er <3
Skönt att veta att du njuter när det är som det "ska" <3
Heeelt underbara bilder <3

2012-10-02 @ 21:44:39
Postat av: Mia

Oh det skär i mitt mammahjärtat att höra hur jobbigt allt kan vara=( tänker på er önskar jag kunde göra något<3

2012-10-02 @ 21:53:35
Postat av: mormor

Å jag också.... VILL ju så GÄRNA komma på det ultimata sättet att få Emmas lilla mage att fungera precis som den ska.
Och samtidigt, så otroligt fina bilder, och så härligt att Du verkar kunna njuta av tillvaron när Emma mår bra.
Kramar om....

2012-10-03 @ 08:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0