Obama & nattsömn

Grattis USA! Och grattis Obama!
Jag tror ni har gjort ett smart och bra val. :)
 
Men det är inte därför vi ska minnas denna natten extra.
Har ni hört att många säger att runt två månader börjar det lilla barnet få in sina nya rutiner?
Denna natten var natten lillan bestämde sig för att I NATT
-så skulle det sovas!
Hon var lite småsövd, med kom till ro strax innan midnatt.
Och gissa HUUUR förvirrad jag var, när Calle kommit och sägt hej då,
5 minuter senare ringer min klocka, och jag undrar:
Men vad i hela friden!? HAR jag varit upp utan att jag kommer ihåg det!? :P
Men nej, det har jag inte.
Jag har varit uppe och inne hos Oscar, hjälpt honom till toa,
och sedan tagit hand om honom hostandes och snorandes i vår säng
-DET har jag gjort.
Men värmt ersättning
-DET har jag INTE gjort!
10 i sju.
Då var hon dock VRÅÅÅÅLHUNGRIG
-men det tog jag rätt enkelt idag :D
 

Och att en gång är ny rutin - det tror jag vi är eniga om i detta fallet!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja heja er <3

2012-11-07 @ 11:36:06
Postat av: mormor

Jaaaaa!
Grattis USA - och tom Världen tror jag...
Och Grattis GRATTIS till ER!!!

Hur var det Ledin sjöng:
HÄR kommer den nya tiden! Den Nya Tiden är Här!
Lööööööööööv jo!
<3 <3 <3<3

2012-11-07 @ 12:13:39
Postat av: motte

Oj det var jag som var anonym <3

2012-11-07 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0