Mamma.

Idag har du fått din sista behandling.
Vår längtan börjar nå målet!
Tänk, vad du har gått igenom.
Med stort mod, med positiva tankar, med väldigt få svackor,
med väldigt få negativa ord.
Du är starkare än stark.
Du är starkare än de flesta.
Du är den som stärker de svaga.
Du är den som lyfter upp den som behöver lite extra luft.
 
Jag hoppas du pustar ut nu.
Tänk på dig själv.
Var riktigt självisk.
Gör det du vill allra mest, varje dag.
Du är värd hela världen för mig.
Jag älskar dig så mycket, jag är så tacksam.
Tacksam för att du är Du.
Just Du.
Just min mamma.
Just mina barns mormor.
Just min systers mamma.
Max bästa Babben.
Pappas ex, Calles svärmor,
du är fleras syster, vän,och kamrat.
Du är värd hela världen för mig! ♥
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Älskade Älskade Du!!! Vad ska jag säga?
Med sån stöttning som jag får är det inte svårt att vara stark.
<3<3<3

2012-11-21 @ 22:43:04
Postat av: Sandra

2012-11-22 @ 08:21:15
Postat av: mia

Oh vad underbar du är lisa <3 sitter med tårar och läser denna fina text till din mor som bara du kan skriva <3kram

2012-11-22 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0