Kvällens!

Kycklingmacka var beställt 
-kycklingmacka it is :D 

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Måste bara fråga, vad jobbar Calle med? Aldrig riktigt fått uppfattningen om vad han gör :) Maten ser grymt god ut by the way, sugen jag blev nu!

Svar: Calle jobbar som kökschef på akademikrogen :) Han är så himla duktig på upplägg så idag gjorde jag mitt yttersta för att impa! :)
Lisa

2012-11-28 @ 19:45:18
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag vill oxå äta kvällsmat hos er!!!

Svar: Du är såå välkommen! Jag fixar dig en sån any day of the week! <3
Lisa

2012-11-28 @ 20:26:12
Postat av: motte

Vi åt rester....

Svar: Hahaha! LOL!!
Lisa

2012-11-28 @ 20:30:13
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Ah, jag misstänkte att han jobbade med mat. Vet inte varför (tror inte jag läst om det iaf) men hade bara en känsla av det :P Därför jag var tvungen att fråga :) Fortfarande sugen på den där kycklingmackan! ;)

2012-11-30 @ 21:41:53
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0