Gratulerer med dagen!!

Gratulerer med dagen kjaere Norge!!
Alltid alltid kommer detta land ha en speciell plats i mitt hjärta.
Det var här jag lärde mig att bli vuxen.
Det var här jag lärde mig att ta hand om mig själv.
Det var här jag lärde mig, att andra människor, utöver min "infödda" familj
- blir familj.
Vi tar hand om varandra.
Vi ställer upp för varandra.
Vi partajjar med varandra.
Vi finns där.
Det är så många jag saknar.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Idag är Norges viktigaste dag.
Och hela folket är ute och firar sitt land!
Vilken fantastisk grej!



(googlade bilder)
Tack Norge, vänner och familj att ni gjorde mig till den jag är idag!
Jag trivs! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas hoppas hoppas att Norge tvålar till Ryssland i hockeyn idag! Det vore en TOPPENPRESENT till Norrmännen på deras egen dag!

2012-05-17 @ 16:18:42
Postat av: Mottte

Ja Norge har gett dig (och oss) fantastiskt många roliga stunder :-)

Det finns många klassiker att välja mellan <3

2012-05-18 @ 07:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0