Dididididi-dididididi-di-di.di-di.di-di.

Igår var det preimär för glassbilen!
När jag såg Calle och Oscar komma över gräsmattan,
så vände de sig om och vinkade på glassbilen innan de fick syn på mig i fönstret
och Oscar har ylade i högan sky
-VI HAR SÖPT GLASS MAMMA! MYCKET GLASS!!
Och leendet gick från öra till öra ♥


lånad bild
Vilket barndomsminne!!
Jag berättade också för Calle, att när mamma och pappa köpte glass i glassbilen,
så hände det (mamma jag vet, inte VARJE GÅNG - MEN DET HÄNDE!! :) )
att de köpte glassbåtar. Glassbåtarna var till de vuxna
-och vi barn åt vaniljpinnar med choklad eller kola-överdrag.
Hahaha, jag tycker det är fantastiskt kul att komma på det!!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

ÅH! Visst är det underbart att se de man älskar mest i Världen dela ett sånt lyckligt ögonblick! Och vilja dela det med mamma DIREKT! Hemglassbilen har medverkat till att skapa många sådana...



INKLUSIVE de föräldrar som förgäves försökt smussla undan några glassbåtar att njuta av i smyg när barna är utom synhåll.... Det brukar gå "sådär"... rodnar lite

2012-05-23 @ 10:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0