Trött nakenfis

Liten hade det tufft på Maxi i eftermiddag. Jag hade inte orkat handla, så jag tog med mig Oscar till Maxi efter dagishämtning. Allt var frid och fröjd. Han hängde med, utan gnäll. När vi sedan stod i delikatessen kom rastlösheten. Så blev han trött. Och livet blev lite mindre kul.
Det var då det hände.
Olyckan var framme, och tårarna kom. Mamma det är kommer kiss i byxorna, gråter min skatt.
Jag har precis beställt 2hg skinka :P
Jag vet att om jag inte får av honom byxorna får han panik. Så ja, där på golvet precis framför skinkorna stod min lille nakenfis, och jag torkade av honom med torkypapper.
Så gick vi, han i t-shirt och jympaskor och bar rumpa. Betalade och tog oss till bilen.
Innan rondellen utanför butiken sov han. ♥
 

Kommentarer
Postat av: mormor

ÅÅÅÅHHHH Älskade Oscar!!! Och Älskade lilla mamma!
På något sätt - fast jag inte varit i den situationen, så känns det som jag VET.... Och samtidigt kan jag se människorna runt omkring.... Deras förstående blickar, och tanken "Tack Gode Gud att det inte var jag", och kanske en och annan som inte var lika förstående.... men det är deras förlust! Inte Din och inte Oscars!

2012-06-28 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0