Hiss eller diss??

Mammas bröst är fortfarande inte ok för att starta behandling.
Jag har fått papper från försäkringskassan där de överväger att INTE betala mig någon sjukpenning.
Jag har fått papper ifrån AGRIA där de tycker att det är dags att omförsäkra min katt
(som dog och som jag har fått bekräftelse på att de har fått papper på.)
Att jag körde hem med jobbtelefonen,
så innan jag skulle hämta Oscar så fick jag köra ut till Lindsdal igen för att lämna den.
Vad tycker ni? Det räcker nästan för idag va?!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Motte

Hiss diss piss - dag

2012-06-25 @ 18:22:44
Postat av: Anonym

Det räcker minsann MER ÄN VÄL för idag OCH för resten av veckan tycker jag! Nu är det BARA roligheter kvar att vänta! Så det så!
Älskar Dej!

Svar: Jaa.. Nu är det bara den dära jäkla fk kvar.... :D :P
Lisa

2012-06-25 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0