Näsblod - igen.

Precis när vi hade släckt lampan igår kväll kom Oscar in. Vi hade inte ens somnat. Vi tände ju såklart inte lampan igen, för då hade ju både han och vi vaknat till igen. Jag tyckte att "snorade" men han somnade om.
Tror ni inte han hade haft näsblod igen i natt. Vet inte om "man"/jag ska söka för det?

Nu är det dags att klä på overallen och dra till dagis i alla fall. Ikväll är det spännande igen!
Igår gjorde jag jordens misstag på jobbet. Har grubblat detta fram och tillbaka. Känns så himla tråkigt.
Jag kan inte göra annat än be om ursäkt.

Kommentarer
Postat av: Motte

Blodig näsa är inget kul alls... Man kan ju fråga, men man undrar vad de skulle kunna "göra".

ALLA gör missat. På jobbet och i livet i övrigt, fråga mig. Inte alla står för dem, dock.

Ha en underbar fredag <3

2012-01-13 @ 07:19:19
Postat av: mamma

Lyssna på Din kloka syster! Och Du - visst är det märkligt - om någon ANNAN frågat - eller berättat för Dej - Vad hade Du sagt och ärligen tyckt då? Samma - jag veeeet! Kram!

2012-01-13 @ 09:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0