Regn & rockiga mammakläder?!

Regnet det bara öser ner - na nananananananananana!


Dagen började 5 över 6 när Oscar hade "ont i näsan" (=täppt)
-Hänta nässpraj mamma!
Han hostar och kraxar, men verkar vara feberfri i alla fall.
Detta MÅSTE släppa nu.
Funderar på att ta saaben och brumma en sväng,
skulle vilja hinna väldigt mycket, tyyyyp;
*Babyproffsen
*Åhlens
*Modehuset
*Handla
*Funderat på att baka
*Fixa mat
*Luncha
Skulle verkligen börja behöva lite hum--
större byxor och tröjor :P
Men VAR kan jag hitta lite "rockigare mammatoppar"?
Några tips? Har försökt att kolla runt på nätet, men hittar fasen
inte mycket alltså. Jag menar. Det MÅSTE ju finnas någonstans!
Igår var jag och Mia duktiga och körde ett gymcirkel pass,
och även att jag inte tog i som jag "brukar" så känner jag mig faktiskt
rättså duktig som kom iväg i alla fall.
Men nya träningsbyxor är ett måste om jag ska fortsätta --
det är oskönt när de rullar ner sig och lägger sig som en korv i troskanten :P
(Läste nu om meningen jag skrev och fnissar lite. Men ni vet hur jag menar! :D )
(Alltså i "under-magen-kanten")
Jaha, då ska jag försöka komma igång..
Trevlig regnig dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Tackar så mycket :D ! Går de bra för dig med preggo?

2012-02-28 @ 11:06:10
URL: http://forthosewhogivesashit.blogg.se/
Postat av: mamma

Tänker att det slutat regna i Kalmar också? Här fick vi ljuvligt mild luft och bara lite vind. Gutt!

2012-02-28 @ 17:25:26
Postat av: Motte

Hi hi hi, men tackas otta som har ont i näsan...

Visst är det konstigt att man alltid sparar så myket att göra till sin sk leediga dag =)

2012-02-28 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0