Pojk- vs flicklek

Oscar och jag har byggt lego. En bil med husvagn, en mamma, pappa, cykel, eld och två korvar. (ja.. ni läste rätt!) 
Iaf så blev vi klara och Oscar började leka. 
"åå ska vi grilla korv? jaa jag ska bara cykla först, okej då tar jag en prommenad osv" 
Btw - jättekul att lyssna på!
Så säger jag; du kan ju hämta barnen (ja det finns lego barn också!) så kan de vara en familj, som är på utflykt och ska grilla korv!? 
Oscar tittar på mig som om jag talar kinesiska. Och säger med sin monsterröst;
"När han har gillat korven, kommer kroookooodiiilen och äter upp honom (!) och då kommer polisen och är jätteaaarg på kookodilen och huuuter honom paw paw PAW!!!
 
Hum.

Kommentarer
Postat av: mormor

Ha ha ha!!!
Ja TÄNK så olika vi fantiserar!!!
Skitkul!!! Kraaaam!!

2012-12-29 @ 09:35:03
Postat av: motte

Boys will be boys... <3

2012-12-30 @ 00:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0