Hobbyfotograferna :)

Japp, nu är årets julkort kirrat :)
Det ÄR fina barn vi har :P
Det som är tråkigast är ju att jag inte kan lägga upp bilderna, för de dära som ska få är det ju inte kul om de ser dem innan... Eller...?? :D
 
Idag har vi slirat runt i opeln vill jag lova. Det var en rejäl vall mellan cykelvägen och Esplanaden imorse. Där slirade jag rätt ordentligt. Och hade INTE pappa kört igår, och jag hade sett att han drog i tvåan för att komma iväg, så hade inte jag kommit iväg idag. Hade jag vetat hur det var, hade jag haft Oscar hemma och inte rört bilen kan jag ju säg. Men det gick ju fint. Vi har rullat fram i 45 ungefär :) Några idioter har vi sett, men det mesta har funkat fint. Oscar gillar dock inte när det yr så mycket så han fick ju panik innan jag fick in honom och lillasyster i bilen, och jag fick jordens skrattanfall för vad fasen vill han att jag ska göra liksom!? Få det att sluta blåsa!? :D 
 
Vi kom ut till Ikea i alla fall, och där blev vi. Det var ju inte riktigt läge för att "bara hemom en sväng" innan hämtning, med tanke på hur lätt det är att parkera nu :P Så jag och Sara satt kvar och så körde jag direkt, och jag kom faktiskt precis i tid :)
 
Kan bjussa på några bilder från pepparkaksbaket igår
Koncentrationen är på MAX :)
Och lillasyster tränar sig lite varje dag :)
 

Kommentarer
Postat av: motte

Visst är det bra med lite morfar-körning i ryggraden :-)
Isabella påminner mig ibland om att : morfar har lärt dig att parkera....!! Ha ha ha
Era barn är otroligt fotogeniska....!! De har nog varsin modellkarriär framför sig <3

2012-12-12 @ 06:10:12
Postat av: mormor

Jaaa, HA HA HA det händer mej också, att jag är glad att jag har åkt mycket bil med morfar. Å så får man "var bestämd" bak ratten å på pedalerna, så går det bra.

Fiiiiiiiiint pepparkaksbak!!!

2012-12-12 @ 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0