Myyycket viktigare!!!

Jo, jag har lurat er igen! Inte för att jag tror att någon gråter blod över det uteblivna tipset. Men jag TROR det kommer imorgon :D 
Idag hände något mycket viktigare än det andra. Vi tog oss en endagsutflykt till Karlshamn för att få bebisgosa med världens sötaste Tove. Och hon är det. Världens sötaste lilla prinsessa! 
Efter ett snabbstop hemma hos dem, tog vi en redan förberedd picnicväska med oss och gick till parken. SÅÅÅ mysigt!! Och dessa pojkar. JISSES vilken energi! Vilken glädje! Härligaste härligaste!!! ♥♥♥♥♥♥♥
           
 
 
 
      
 
 
♥♥♥♥ En dag fylld av kärlek! ♥♥♥♥
 
Efter detta tog vi ett 7minuters stop hos min andra vän, Fiffi, som kom hem med
sin son från BB igår. Så härligt att se dem ♥♥♥
efter så lång väntan.
Oscar var ju något sliten efter 3 timmar bus med Vilmer,
och de är ju allderles nyhemkomna så vi ville inte stanna så länge.
Ytterligare ett mirakel, som jag inte kan se mig mätt på ♥♥♥
Så fantastiskt det är *Varm i hjärtat*
 
Slutstationen blev på Vinkelgatan hos mamma.
Alltid lika skönt.
Alltid välbehövligt.
♥♥♥♥♥Älskar dig mami ♥♥♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: motte <3

Ååååh
Är DIG väl unnat med en sån härlig dag <3
Kram på er alla som ingick i detta inlägg <3

2012-08-26 @ 21:48:04
Postat av: mormor

<3 <3 <3 Å jag Dej <3 <3 <3

En riktigt HÄRLIG Dag! Å fler är att vänta...

2012-08-27 @ 10:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0