♥ Min mamma ♥

♥ Min mamma ♥
Idag har det vi väntat på, och fasat lite för dragit igång.
Idag har mami fått sin första cellgiftbehandling.
Första JÄTTEKLIVET mot friskhet!
Jag vet att hon kommer fixa detta. Även om det blir jävligt.
Jag vet också att hon kommer ur starkare,
även om det det kommer finnas låga dagar.
1 av 6.
5 kvar.
 
Som Fia beskrev mamma i ett sms;
hon är en oxe <3
och det är just precis vad hon är.
Hon är en sådan person som skulle kunna dra en bil
-på ren jävla envishet och positivitet.
Så nog fasen kommer detta gå bra.
Ända till idag har vi väntat på att det ska dra igång
- och redan nu LÄNGTAR vi efter att det är klart.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jag älskar dig mamma.
Ring så kommer jag.
Det vet du.
Anytime.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Och här sitter väl jag med tårarna rinnande....
Nej, jag har inte ont någonstans, och jag mår inte illa heller. Mår riktigt bra idag också.
Men jag blir så rörd, och så otroligt stolt över Dej min Älskade Dotter! Och just det faktum att jag VET att Du finns där för mej, anytime, gör mej så lugn att jag mår alldeles säkert mycket bättre bara av den vetskapen. Kramar och puss <3 <3 <3

2012-08-08 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0