Dagens mvc

Blir bara rabbel. Blodtryck 145/90, etta på stickan. Tyvärr visade blodproverna i måndags ett höjt värde på någon jag-vet-inte-vad-det-heter men som i alla fall indikerar på havandeskapsförgiftningen är igång. 
Sträng tillsägelse att åka in om jag blir värre.
Men som jag sa. Jag vet ju hur långt de pressar mig innan de gör något, och jag har en son hemma.
Jag åker inte i första taget.
Min bm förstod mig, men är lite orolig. MEN DET behöver ingen vara. Jag kommer in i tid. Jag skulle ALDRIG riskera att mitt barn och min hälsa.
Hon sa också att jag inte är den enda som har upplevt denna mannen på spec mvc i måndags som mycket märklig och oförstående. Skönt att det inte bara är jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0