Trodde aldrig!!

Ojojoj vilken underbar dag! Till!
Inte nog med vår mysiga morgon, så har sms ramlat in under hela dagen, mobilen har ringt och sångfåglar har sjungt i mitt öra, några har kommit förbi på kaka, några har skickat kort, PAKET och blombud, och inte trodde jag att jag skulle ha 56 (!!!) grattismeddelande på facebook! Jag känner mig så "påtänkt"!! Det var väl ett bra ord!
Att så många har tänkt på mig, från familjen, till gamla kompisar, till Fiffis mormor, mammas arbetskamrater, jobbakompisar.
Ja, jag känner mig riktigt påtänkt! :)
Tusen tack alla underbara!! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Påtänkt är ett bra ord! Och Du är ofta just det - påtänkt! :) Och det finns anledning till det också! Kraaaaaaaaaaam!

2011-10-26 @ 08:56:21
Postat av: Mia på jobbet

Det är du värd lilla gumman:)



2011-10-26 @ 09:54:12
Postat av: moster

Så är.det att vara omtyckt <3

2011-10-26 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0